donderdag 24 juli 2014

Review : Maxfactor Xperience Weightless Foundation

Laatst toen ik bij de action was zag ik deze foundation liggen. Hij was maar 2 euro en echt van Maxfactor! De kleur is dark gypsum 80 maar hij zag er vrij licht uit dus ik dacht ik koop hem maar gewoon.

De structuur is best wel fijn het is niet te dik en niet te vloeibaar. De tube zelf was erg vies hij zat onder de poeder en de dop was echt heel goor! Er zat hard geworden korrelige foundation in.

Wat er op de verpakking staat:
Luxerious flawless coverage with weightless feel. Suitible for sensetive skin. Won't clog pores. Oil free.

Dat klinkt goed. Ik heb namelijk een gevoelige huid en een beetje last van puistjes dus het Oil free gedeelte en het niet sluiten van porien is helemaal toppie.
Helaas staan de ingrediƫnten er niet op.



De foundation is een beetje oranje en veel te geel voor mij, ik heb namelijk een roze ondertoon. verder heb ik hem aangebracht met een beautyblender van de h&m en dat werkt gewoon goed. De dekking is niet helemaal goed maar voor mij precies genoeg en hij maakt mooi egaal. Hij zorgt wel voor meer puistjes dan normaal maar dat kan liggen aan dat ik bijna nooit foundation draag.
In totaal:
+ Hij is niet ze zwaar
+ Goedkoop
+ Maakt mooi egaal
+ Dekt redelijk
- Oranje
- De dekking is niet goed genoeg voor een huid met donkere rode plekken of puisjes
Dit was mijn review
Liefs, Brittjuh
Willen jullie een comment achterlaten wat ik nog kan verbeteren dat hoor is graag :)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten