woensdag 23 juli 2014

Summer Essentials #1

De laatste week is het super warm. Heerlijk! daarom bedacht ik me misschien is het leuk als ik voor mijn eerste artikel een Summer Essentials maak ;)


Het zijn in totaal 12 producten die ik in 5 categorieën heb verdeeld
  1. Haar producten
  2. Beauty
  3. Protectie
  4. Hydraterend/Zelfbruinen
  5. Douch/Bad


 Dit zijn mijn favoriete haar producten voor de zomer om mee te beginnen:

Schwarzkopf BC moisture kick conditioner

Dit vind ik echt een geweldig product! nadat je bijv. hebt gezwommen in chloor of zee water is je haar altijd super droog ( dat vind ik heel irritant ) je sprayt dit in je haar en voilà! je haar is niet meer droog en stug. Je kan het gewoon in je haar laten je hoeft erna dus niet perse te douchen en zo raakt je haar minder beschadigt. Trouwens ook een aanrader voor mensen met natuurlijk droog haar

Andrélon  Droogshampoo Verassend Volume

Dit product vind ik ook heel erg fijn. Niet om je haar minder vet te maken, want dat doet dit product maar een klein beetje. Vooral om volume in mijn haar. Nu het namelijk zo warm is wil mijn haar er nogal futloos uitzien, je sprayt dit in banen in je haar en het geeft meteen een hele volumekick!

Schwarfskopf  Gliss kur hair repair with liquid keratin

Amazing! dat is wat je hierover kunt zeggen. Het masker werkt echt heel goed ik had last van droge, gespleten haarpunten maar als je dit masker goed 2 a 3 keer per week gebruikt zie je echt duidelijk verbetering


 Catrice prime and fine mattifying powder waterproof

Dit is gewoon een hele fijne poeder hij is wit maar op je gezicht transparant. De poeder is niet echt waterproof maar hij blijft wel lang zitten en matteert goed, dat is fijn want door de hitte maakt mijn huid meer talg aan op de T-zone

Loréal paris million lashes extra black

Beste mascara ooit! Hij heeft een silicone borsteltje met meduim lange "haren". Hij zorgt voor weinig tot geen klontjes maar wel veel volume en lengte. Hij is niet waterproof, maar ik heb eigenlijk nog nooit een mascara meegemaakt die helemaal waterproof was. Dus dat is voor mij geen probleem, hij blijft trouwens wel goed zitten

Catrice camouflage cream 02

Deze concealer werkt heel goed. Maar alleen in de zomer, in de winter is de supstantie niet zo heel erg fijn het is wat dikker en steviger. In de zomer juist niet dan is het een hele fijne creme die goed dekt en lang blijft zitten

Al deze producten zeker musthaves voor de zomer!


Vision all day sun Protection spf 50

Deze zonnebrand is echt de beste die ik ooit heb gehad hij is lekker creamy maar niet te vloeibaar of te dik. Hij is waterbestendig en blijft de hele dag zitten. Ook trekt hij snel in en laat geen witte gloed achter. Hij is gewoon geweldig

Sanex dermo pro hydrate 24H

Roller deo's werken eigenlijk het beste vind ik. Deze dus ook weer, het is meer een soort van creme deo dan die van FA die is een soort van vloeistof. Ook heeft deze deo maar een hele lichte geur dus dan kun je zelf nog een parfum erover doen en dat vind ik fijn.


Vaseline spray & Go
Het is inderdaad sprayen en gaan! zo makkelijk het droogt snel op en het verzorgt ook nog een super fijn!

Dove summer glow + soft shimmer

Dit is een bodylotion met een beetje zelfbruiner en een glittertje! Super mooi! Vaak vind ik zelfbruiner een beetje fake staan maar met deze gaat het heel licht en geleidelijk. Zo heb ik geen melkflessen meer maar ook geen oranje benen ;)



Als laatste om dit artikel mee af te sluiten deze 2 heerlijke ritsuals producten

Magic touch Cherry Blossom & Rice Milk (Body cream en Foaming shower gel)

Rituals heeft altijd geweldige producten maar deze 2 zijn mijn favoriet de geur is gewoon zoo lekker! Zoet maar niet overheersend en lekker luchtig en zomers eerst douchen met de foam en dan je lijf insmeren met de body cream. Je huid word er lekker zacht van en de douch gel werkt ook goed. Hier heb ik eigenlijk niks negatiefs over te zeggen

Dit was mijn artikel voor vandaag ik hoop dat jullie het leuk vonden en tot de volgende keer
-xxx- Brittjuh


1 opmerking: