maandag 1 december 2014

Finally Friday - Ugh Monday #1

Hee,

Vanaf nu ga ik elk weekend een artikel maken over mijn weekend en dat gaat heten: Finally Friday - Ugh Monday. Hierin vertel ik over alles wat in mijn weekend is gebeurt. Dat leek mij wel leuk :)



Friday 

Nouja, daar begon de dag dan. ik kwam al sloffend mijn bed uit met knallende koppijn en heel veel spierpijn :( ik liep naar boven toe en vroeg of ik thuis mocht blijven. Dat antwoord was natuurlijk ja.
Ik ging weer slapen en heb lekker uitgeslapen tot half 12.

Toen ik weer wakker werd nam ik meteen een paracetamol en ging lekker liggen op de bank met een kopje thee. Ik heb bijna de hele dag 24 kitchen zitten kijken en een programma over bruidsjurken (haha). Die paracetamol had echt helemaal niks geholpen dus nam ik er nog maar 1 rond 5 uur. Die hielp ook niet dus na het avondeten lekker 1 serietje en toen lekker naar bed.

Saterday

Ik werd weer wakker en voelde me een stuk beter, gelukkig! ik nam weer een kopje thee en ging me daarna aankleden omdat ik met mijn moeder naar de stad ging. Sinterklaas inkopen doen! Ik was goed geslaagd en heb alles kunnen halen voor mijn cadeautjes. In de avond ging ik naar mijn oom toe. Hij werd 50! een grote leeftijd dus een groot feest. Ik paste alleen nergens bij :( mijn neef en nicht zijn namelijk 18-20 en die hadden leuk hun vrienden meegenomen. Ik stond daar maar een beetje tussen de volwassenen. Die avond kwam ik thuis om half 3 en ik was helemaal kapot snel met bedje ingedoken en slapen maar! 

Sunday 

Tringgg! zo werd ik wakker door de deurbel om half 9. Niet zo leuk nee. Ik kon weer door slapen en heb die dag ook eigenlijk niet zo veel gedaan. Ik ben weer bezig geweest met mijn blog. Dat moest eigenlijk wel want ik heb iets van 4 maanden niks eraan gedaan. Sorry! Ik heb restjes gegeten en dat was mijn dag eigenlijk wel weer :) 

Monday 

Nou vandaag is het maandag en zit nu ziek thuis :( Het weer is helemaal grijs en ben vandaag van plan weer met me blog te gaan puzzelen. 

Dit was mijn artikel voor vandaag 

ByeBye,

Brittjuh 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten