vrijdag 30 januari 2015

Andere blog of stoppen met bloggen?!

Haayy,

Sorry dat het alweer zo lang heeft geduurd voordat er eindelijk een artikel is :(. mijn toetsweek is net klaar en ik heb al een tijdje zitten nadenken over mijn blog! ik vertel er meer over als je verder klikt.
Leuk dat je door hebt geklikt, Haha! ik wil een paar dingen met jullie kwijt :

1. Wat ga ik verder doen met mijn blog
2. Meer plannen
3. Youtube filmpjes maken
4. Actiever zijn
5. Ander blog

1. Wat ga ik verder doen met mijn blog?

Tjaa, zelf ben ik er nog niet echt uit wat ik met mijn blog wil doen. Ik ben druk bezig met mezelf op dit moment ik wil een aantal dingen veranderen en gewoon aan mezelf "werken". Aan de ene kant vind ik het leuk om jullie daarin mee te nemen, maar aan de andere kant vraag ik me af of dat niet te persoonlijk is? Sowieso ga ik vaker blogger dat staat nu echt vast. ik ga proberen vier keer per week een artikel online te zetten. Dat gaat hard werken worden! Maar het is ook iets heel erg leuks om te doen.

2. Meer plannen 

Het 2e ding wat ik kwijt wil is dat ik verschrikkelijk slecht ben in plannen! Ik kan wel een planning maken en dat soort dingen maar ik hou me er nooit aan. Dit is iets waar ik graag aan wil werken.

3. Youtube filmpjes maken 

Youtube filmpjes maken! Ahh! Mij lijkt het echt super leuk om te doen, maar ik zie mezelf gewoon niet op youtube staan. Ik ben er een soort onzeker over dat het er raar uit gaat zien of dat mensen die ik ken het gaan zien en mij gaan uitlachen of iets. Ik weet heus wel dat mijn vrienden dit niet zouden doen en me er juist in zouden steunen maar mensen kunnen gemeen zijn! Voor nu hou ik het alleen even op bloggen omdat ik me daar toch wat veiliger bij voel. Waarschijnlijk als ik wat meer views krijg en mijn blog het wat beter gaat doen, dat ik dan wel filmpjes ga maken maar nu nog even niet ;)

4. Actiever zijn

Met het actiever zijn bedoel ik het meerdere malen posten per week. Ik heb het al gezegd in het 1e kopje maar ik wou er nog even op terug komen. Het gaat best moeilijk worden voor mij om dat in mijn ritme te stoppen, maar ik doe het zo goed als ik kan! Dus ik zeg nu alvast sorry als ik een dagje geen artikel heb gepost.

5. Ander blog

Ik wil al best een tijdje een ander blog beginnen. Het word dan gewoon dezelfde thema's enzo alleen een andere naam. Maar een ander blog beginnen word ook leren coderen voor mij! dit blog is namelijk mede gemaakt door Laura (http://www.styledgirl.nl). Een super lieve meid die bijna heel mijn blog heeft gemaakt! alle credits daarvoor gaan naar haar. Later ga ik misschien ook een andere blog naam nemen en dan waarschijnlijk een domein kopen! maar dat is weer iets voor later. Eerst gewoon focussen op nu!

Dit was dan mijn artikel alweer :) Ik hoop dat dit een aantal dingen duidelijk heeft gemaakt voor jullie! en dat jullie blij zijn met de nieuwe kleine veranderingen. Veel plezier verder op mijn blog en ik spreek jullie een andere keer weer

Byebye lieffie's!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten