zondag 1 februari 2015

Review : Action (max & more) mineral blush

Heeyyx,

Vandaag review ik de action blushes voor jullie! Ze zagen er mooi uit en heb er ook al wel eens wat over gelezen. Toen ik ze zag in de action nam ik 2 kleuren voor jullie mee om te reviewen ;) Lees verder om te weten wat ik er van vind.


 



 
ik vind de verpakking er mooi uitzien het is een vrij dik doosje maar er zit ook alles in! De blush zelf een spiegeltje en een kwastje. Natuurlijk is het kwastje flut maarja wat verwacht je voor 1 euro?
 

 Ik heb de kleuren 860 Brown meegenomen en 862 Rose. Ze lijken erg op elkaar maar ik houd wel van dit soort kleurtjes. Bij de action waar ik was hadden ze trouwens maar een andere variant en dat was een soort paars achtige blush en die vond ik niet zo dus ik heb deze twee meegenomen.















 Dit is de kleur 862 Rose. Het is een mooie donkerroze blush. Ik kan niet precies zien of die koel of warm is maar ik denk dat het bij alle twee de huidtypes mooi staat! Ook staat die denk ik heel erg mooi bij de donkere huidjes.

 
Dit is de kleur 860 Brown. Een soort van donkerroze bruin achtige kleur ik vind hem super mooi! Hij staat ietsje natuurlijker dan Rose.
 

Hier zijn dan de swatches! De pigmentatie is ten eerste echt top! Ik ben echt verrast. Ze zijn een klein beetje poederig maar je blaast 1 keer en dat laagje is weg en dan heb je een super mooie kleur!















De blush is 4,3 gram en dat is niet weinig maar ook niet super veel. Het product is niet op dieren getest en is 6 maanden houdbaar. Je ziet hier ook de ingrediƫnten als je die wilt zien!

Ik vind de blushes echt heel erg mooi! Mooie kleuren, goede pigmentatie en je kunt ze mooi blenden. Ik ben er heel erg tevreden mee en als je een mooie budget blush zoekt is dit echt een hele goede! Dit was het dan alweer voor vandaag tot morgen!

Veel kusjes,

Brittjuh




Geen opmerkingen:

Een reactie posten